lååååååång daaaaag

hejhej


idag va de en skiiiiiiiiiiiiiit lååååååång daaag :( först hade vi matte i 3 timmar och sen no -.- i 3 timmar såå man blee skit trött och skit hungrig :P haha efter de så hade jag arabiska sen gick jag o bronaia till handen och på väg dit så såg vi några som stod där och hade tavlor där det stog STOPPA SVERIGEDEMOKRATERNA :D :D hahah och där nere skulle man skriva ner sitt namn och så klart gjorde jag deee :D och dom delade ut några papper ska visa er den sen :D haha aa men i dag ska jag göra klart hemkunskap läxan såå att jag blir klar med den :D jaja ska gåå o äta e skiit hungrig har inte ätit sen klockan 11.15 :( hejdå :D


hah pappret som dom gav oss :D

dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0