Idrott too day

haha hejhej

klockan e kvart i 9 nuu tror jag och jag har inte bytt om elr nåt hah pallar inte men måste idag har jag idrott och vi ska snacka om betyg med muhamed (idrotts läraren) han ska snacka med en o en om betyg och hur hur mycke han satsar på i idrott, ja jag satsar på G och jag ska försöka få VG såå de kommer jag att säga :) och efter de så har vi från 11.20 till 12.40 rast så man kan gå hem o byta om ;) men vet inte om jag ska komma hem men vi får see dåå ;D aa just de min comviq har tagit slut såå jag kan inte svara på sms :P hehe ska köpa idag hoppas jag :P jaja måste byta om nuu :( hejdåå <3


de e fett ljust i mitt rum på morgonen :(

in theee morning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0