Hemkunskap :)

hejhej

kollar på teen mom nuu och snart ska jag göra klart humkunskapen :)
Hemkunskap e mitt favorit ämne i skolan haha :P jaja ska oxå göra NO för att jag vill ju få hög betyg :D heh aa i morgon börjar jag 10 i 10 såå jag tror jag kommer att hinna skriva ;D aah asso de svåra med hemkunskapen är att man måste skriva recepten och skriva hur man gör maten, de e 7 dagars meny typ haha och man ska välja 7 rätter på en hel vecka och av dom 7 rätter ska man skriva recept och hur man gör och jag har skrivit äkta arab maten såå de e skiiit svårt för mig haha men ska fråga mamma ;D jaja hejdåå :D <3


hemkunskaaaaap :D



här e den svåraste rätten :O magloba haha de e feeeet  gott :D

mat mat mat mat mat :D

haha jalla hejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0