har inte pallat blogga..

heejheej

vet inte vrf jag inte har bloggat men har inte pallat har gjort läxor o allt såå hinner inte menmen
idag började jag 8.15 men pallade inte gå så tidigt för att vi har mentorstäff i tyyp 20min o sen har vi 1timmes rast -.- så gick dit 10 ist :P haha aa sen hade vi hemkunskap vi lagade soppa jag va med mange o amanda :D våår blev fett god om man jämför med dom andras :P haha sen såå hade vi 2timmars rast och sen spanska. va med hussein oxå, han hade slutat tidigt så han va kvar med oss så gick han hem med oss oxå hah :) ska skcika information om heidi klum och seal till annie (engelska lärare) så att hon kan skriva ut de i morgon :) ska hjälpa pappa med maten nu hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0