Avatar :)

heeejheeeej

jag o familjen kollade på avatar men sen kommer mina kusiner -.- dom klaga över ljudet så pappa va tvungen att stänga av den -.- uff och så börjar dom klaga över nancii asso skiit fula de e fett irriterande när dom ska klaga över nanci de här e dom: vrf säljer ni inte henne , uff ta bort henne från mig , e hon inte smutsig , ta in henne i ditt rum o stäng dörren :@ asso dom fattar inte att hon e en av oss om dom vill komma till oss så får dom klara av nanci skit fula -.- occh nuu sitter jag i mitt rum o har tråkiigt :( chattar med min fru och en annan jaja ska logga in på fb elr nåt skit hejdå


ska kolla klart i morgon -.- aa just de vi hyrde den för 40kr här i jordbro där i nynäs kostar de bara 10kr asso hahah blattar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0