vart i stan ^^

hejhej

hehe förlåt för att jag inte har bloggat men preci efter att jag hade bloggat på morgonen såå åt jag frukost och efter de så ringde min kusin mig och frågade om jag o ilane ville följa med till stan o shoppa såå vi gjorde de och vi hade bara 40min på oss att fixa oss såå vi va tvungna att skynda ^^ och såklart så hann vi inte blogga, men men vi tog tåget som gick 10 över 2 :) sen så mötte vi vi min kusin i stan vid klockan 3, sen såå gick vi runt och såå garvade man skit mycke oxå :D haha, och vi åt i donken så klart och köpte bara 2 grejer "/ hittade inget specilet. och sen så gick vi till ica och hyrde film och köpte en massa godsaker hehe ^^ SMALA tjejer!! aa vi hyrde last song ohh den e såå bra har sett den typ 4 gånger nu haha och jag gråter varje gång :O jaa vi kom hem typ 9 och nuu sitter vi i rummet o e skit mätta :D:D: jaja bloggar senare ;)


vantar från gina:79.90kr
o ett läpp glans från h&m 39.90kr :) baa de :O

hehe ^^

just nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0