va klar för 1 timme sen

heeejheej

idag har det vart den jobbigaste dagen på hela veckan :(
de va skit jobbigt och skit långt.
men men, på morgonen hade vi 3 timmars SO sen så hade vi lunch och jag var matvärd kul -.- vi gjorde inget på resten av rasten satt och snackade bara sen så hade vi matte i 50min algebra, och sen SO i 20min och seeeeeeen bild vi håller på med nåt som e skiiiit svårt asso gjorde om det typ 4 gånger ouff skit svårt sen så slutade vi 10 i 4.
gick snabbt till donken och köpte cheeseburgare vaa skit hungrig och sen kom jag hem och började plugga fråån halv 5 till halv 9 :(( efter de såå gick jag in och duschade kit skönt! och nuu ska jag  sitta vid datan en stund! hejdå och godnatt!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0