utvecklings samtal

hejhej

kom nyss hem, asso idaaaag har vart en skit jobbig dag först så hade vi matte o jag fick skiiit ont i magen men jag trodde att de va för att jag va hungrig sen efter lunchen såå hade jag fortfarande ont såå jag ringde pappa o sa att han skulle hämta mig så vi givk till akuten efter de så gick jag till skolan o hande NO sen kom båda mina föräldrar -.- för att jag skulle ha utv samtal. så vi hade det och de gick fan bra :D haha bättre än vad jag hade trott såå de va skönt :) i morgon har vi idrott och spanska tror jag aa tror de. på tordag o fredag e jag ledig elr aa haha alla har utv samtal då men jag hade ju idag så jag slipper komma dom dagarna :) e skiit hungrig ska äta o sen ta medecin hejdå :)


failad bild men men dagens outfit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0