plugga? nej tack!

hejhej

mina kusiner gick för en stund sen och jag pappa o mina syskon började städa huset så att mamma inte behöver städa huset när hon kommer tillbaka från jobbet :) ohh vill träffa en kille sååå jäävla mycke, de e min barndomms vän som jag inte har träffat på mer än 5år och kommer fortfarande ihåg han vi va såå jävla nära när vi va små bästisar faktist, såg honom för ett par veckor sen han vaa såå snygg hahah han har förendrats! hål i örat o grjejer ohh han såg mig men vet inte om han kände igen mig, hah önska att vi kunde bli lika nära nu, men allt gick bort när jag flyttade, och han kom aldrig till jordbro mer. jaja hoppas vi träffas nångång då.
sitter i vardagsrummet med mina syskon och då kom det fram en disney låt av alla disney stjärnor den va skit bra faktist :D lägger in den här ;)


skit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0