nyårsafton snart :O

hejhej

kom nyss på att de e nyårsafton snart och att jag måste köpa jul klappar "/ på julafton
duuu kommer pengarna att ta slut men men får ju själv julklappar! :D
höhö nästa helg ska jag o silvana åka till stan och börja leta efter julklappar och pappa fyller år den 23 december
måte köpa 2 presenter till han sen så fyller malin år den 7 december måste oxå köpa present till henne men vet redan vad jag ska köpa till henne :D
höhö på nyårsafton ska min familj och mina andra kusiner på en nyårs fest till bara mendai asso araber i min religioon :P dee kommer o bli kul :D sen sååå fyller jag år 8 februari :D:D:D:D 15år dåå längtar hoppas jag får en iphone då ;D
 ska hjälpa mamma nuuu hejdåå


haha vill tallbaka !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0