mår skiiiiiit

heejheej

ångra mig över att det inte blir nån mer inlägg, men mår skit av en anledding kan inte ta upp de på bloggen elr ahh vill inte,jaja idag va det en chill dag började 8.15, två timmars rast sen hemkunskap va med min fru, sen typ 3 timmars rast åkte hem till saga o micha de blev fest där haha skit kul, sen så hade vi spanska i en halv timme typ sen så slutade vi, jag och silvana gick till handen för att leta efter julklappar till våra mammor, men vii va för lata och trötta haha så vi åkte hem istället, min bluetoth fungerar inte cp data/ mobil! såå det blir inga bilder från idag men den kanske fungerar i morgon vi får se.. aah min ögon e svullna och aah som sagt mår skit !
ska lyssna på deppiga låtar nuu :((( känner mig emo men det får bli en sån dag för mig idag! hejdå



bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0