haff elähhh

hejhejjj

michas ord haha haff elähh!!

FUCK SL SKÖT ERAT FKNG JOBB!!!

höhö som ni märker så e jag arg på sl, nuu ska jag beräta om min mislyckade dag!
jag skulle upp klockan halv 7 men min hjärna säger gå upp idiot men min kropp säger stanna i sängen!!
såå aah försov mig, gick ut klockan 5 över 8 och bussen ska komma 10 över men neeeeeeeeeeee
jag fick vänta i fkng 40min ute när de va skiiit kallt!!!! när jag kom in i bussen så kollade jag snett på skafören (stavning) sen sååå kom jag på att jag har spanska prov idag -.- som jag inte har pluggat på hade glömt bort de helt !! sen såå va inte min plånbok med mig :@ va så arg ohh, hade missat hela svenska lektionen sen hade vi engelska sen spanska men sa att jag skulle göra provet nästa vecka ist :D höhö snart ska jag möta upp ilane i handen och shoppa vi kanske ska till skärholmen men vi får se bloggar sen när jag kommer hem sen hejdå!1


:* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0