bajs !!

hejhej

idag började jag 20 i 1 meen sen så hade vi ingen lektion så vi började klockan 10 i 3 ist :D
hahah chill dag, jag o amanda gick till centrum och sen så träffade vi elin där, vi va där ett tag
sen såå gick vi tillbaka till skolan och hade svenska skit tråkigt kollade på film och snackade om krönikor -.-
jaja efter de så va klockan 10 över 4 gick till matte stöden så slutade 5 efter de så gick jag med silvana till centrum för att köpa mat haha sen så tog vi bussen som kom 17.35 och sen såå kom jag hem klockan 10 över 6!
såå gissa om ja e trött har städat mitt rum oxå och snart ska jag plugga på matte!! hejdåå

har inga nya bilder hehe såå ni får en gammal!

sommar  :`( wäääää

hatar inägg utan bilder höhö dee blir så tråkigt då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0